Followers

Friday, December 16, 2005

::Cerita Sedih vs Berita Gembira::

Dalam minggu ni, banyak berita yg sedih dan hepi aku terima dari kawan2. Berita tentang mereka akan melangsungkan perkahwinan, menimang cahaya mata, lulus viva, dsb. As for me, aku hanya boleh mendoakan kebahagiaan diorang semua.

Tahniah buat:

  • Azimah atas perkahwinannya hari ni (sori org tak dpt hadir).
  • Mahyus and Araini (newly wed).
  • Gerg and Ikha for their new born babies.
  • Zul, Kelvin and K'Ani (double congrates to you) for their viva.
  • Alizam for his new job.
  • My dear, for the very good news. Nanti kita fikir sesama ye.
Buha called last night cerita pasal rumah yg kitorang duduk. She needs to move out. Kesiannya dia, aku tak dapat nak nolong walaupun dari kejauhan. Ape yg dapat aku tolong, just comfort her. Jangan risau ye, pelan2 pikirkan caranya. Jangan paksa diri sangat ye. Nanti sakit plk. Selesaikan mana yg penting dulu. The first thing, tesis. InsyaAllah buha, hang sure boleh selesaikan tesis tu. Tak banyak dah, keep it up.


Dapat jugak perkhabaran mengenai adik Aya yg eksiden. Buha describe mcm teruk je, patah tangan (ke kaki ye?) & berjahit kat bawah dagu. Buat Aya & family, aku doakan semoga Awang cepat sembuh.

Aku masih di sini, masih menganggur.Agaknya takut utk keluar dari kepompong ni. Ekceli, aku dah penat duk jauh dari family. Terasa nak berbakti pada anak negeri ni. Tapi, apesal diorang takmo terima aku as their employee? Belum ada rezeki agaknya. Ke my CGPA is very bad? Salah aku tak belajar sunguh2.

Hari masih hujan, mendung dan kelam. Semoga hari esok membawa keceriaan dan kebahagiaan buat semua. Love u all!!

No comments: