Followers

Monday, February 06, 2006

::Dup dap dup dap::

Rasa mau pecah je dada hari ni. Panggilan yang aku tunggu hampir sebulan akhirnya diterima petang tadi. Aduh, debar sih jantung guwe!

InsyaAllah dalam hari Ahad, 19 Februari 2006 ni aku bakal menduduki satu ujian yang bakal menentukan masa depan aku, VIVA. So far, itu la tarikhnya or mungkin akan berubah. Harap takde ape2 masalah. Rasa macam tak senang duduk dah ni. Lepas je Kak Yati call tadi trus rasa ting tong. Tangan aku menggeletar, langkah rasa tak betul. Macam mana nak release nebes aku ni. Duk kira2 ada la tak sampai 2 minggu before that date.

Tadi macam teringin je nak tanya sape la bakal examiners aku tu. Tapi, mulut mcm berat je nak luahkan semua, cuma setuju dgn date tu. Ok kot. Tepon Mama Ku ke? Erk nanti la, esok lusa kot. Byk nak kene prepare ni. Slide baru je roughly aku karang. Kene lebihkan pembacaan especially my own tesis. Kang nanti berterabur plk jadinya. Kene susun satu2 ni.

Usaha selama ni bakal terjawab nanti. Aku tak kisah kene minor or major corrections, yang penting diorang bgtahu aku LULUS. Ya Allah, permudahkanlah urusan ku.

No comments: