Followers

Thursday, May 11, 2006

::Aku kini bergelar isteri::


Tengok tajuk entri ni pun udah tau kan ;)

Alhamdulillah tanggal 29 April 2006 bersamaan 1 Rabi'ul Akhir 1427H pukul 11.20 pagi, dengan sekali lafaz aku sah bergelar isterinya. Terasa beban di bahu ni semakin berat. Aku bersyukur pada Allah segalanya berjalan lancar.

Selesai kenduri dekat rumah dia, aku disampaikan satu berita gembira lagi. Kursus T-GAS akan bermula pada 4 Jun 2006. Dia pun dah memulakan perniagaan dia hari ni. Harapan kami agar rumahtangga yang baru dibina berkekalan ke akhir hayat.

Pada kawan2 yang sudi datang merai terima kasih kami ucapkan. Ada jugak yang tak dapat hadir, tapi jgnlah korang rasa terkilan ye. Doa korang agar aku bahagia dan selamat sejahtera sudah cukup menggembirakan aku. Terima kasih sekali lagi buat semua.

No comments: