Followers

Tuesday, January 03, 2006

::New Year Comes::

Tahun baru dah tiba. Tapi, hari ni baru aku boleh posting on this year 2006. Kemana aku agaknya? I went to Sintok last Saturday with my parent and Diksu. Had a wonderful journey even we're all exhausted. Sure la ayah aku yang paling letih. Dia drive all the way from Trg-Kedah. Bukan aku tak mau tolong drive cuma trip kali ni we went by Pajero. Aku tak biasa drive Pajero dekat area Grik. Lain rasanya bila bwk 4WD yang power stering. Susah sih mau kontrol.

Dalam pukul 6.40 ptg sampai Alor Star. Singgah kat umah Abg Andry utk kasik skit kopok lekor. Then ke rumah in-laws abg jang utk bermalam. Kiranya malam tu sempat la aku nengok bunga api di bandaraya Alor Star. Hepi new year! Dapat call dari dia around 11pm, tak sembang lama becoz he has lot of work tomorrow.

Pepagi new year macam biasa je. Bangkit awal sebab nak gi Sintok utk registration. Dah tanya Buha, katanya K'CT akan tolong registerkan kitorang. Tapi i need to go jugak sbb nak tanya pasal status tesis aku. Lepas sembang ngan K'CT aku gi ngadap my Mama Ku. Dia pun tak dgr berita pasal tesis aku, so she called sana sini la tanya. Alhamdulillah, tesis aku sedang dibaca. Maybe dalam bulan ni jugak aku akan face that scary big viva session. Sepanjang research ni, rasanya itu la yang paling penting. Harapnya semua akan ok dan berjalan lancar. InsyaAllah..

Aku dalam proses nak update new template, tapi rasanya not until i finished defending my tesis kot. For now, aku akan guna yang ni. Rasanya kaler2 ni mcm commonly used je kan? But i loved these colors. Nanti la aku tukar sikit2. Yang pastinya, ia takde kene mengena dengan nama sebenar or bukan nama sebenar. Gambar aku amik dari page ni dan susun atur still yang lama. Ok semua, semoga tahun 2006 ni korang bertambah ceria ye. Aku sentiasa mendoakan agar kita semua beroleh apa yg diimpikan selama ni. Nanti la aku masukkan my wish list for this year. Till then, take care!!!

No comments: