Followers

Wednesday, January 18, 2006

Raya hari tu as i expected, lots of questions pouring heavily on my head. Biasa la kan, soalan cepu mas intan berlian sume ada. Naik bosan aku nak jalan2 ke rumah sedara.

2 hari lepas aku selaku co-admin yg dilantik saje la buat clearance skit dkt page groups rakan2 sekolah. Mana yg kene bounce, aku tolong delete. Masukkan gambar2 terbaru diorang post, edit my own preference. Then rasa nak suh diorang update new addesses. Kasik steps to follow, then there goes my email to everyone. Niat suciku disalah erti la pulak

Ni ha reply yg aku dapat:
~hehehe patut la aku mcm terbau nasik minyak je 2 3 menjak ni
~ala che da, jgn la semunyik2..announce la
~alasan la ko che da suh update address kitorang
~bila? apesal takde dgr ape2 pun?
~Takpe, kitorang sentiasa mendoakan mung

Jwpn aku:
Pepandai la korang ni buat spekulasi ye. Tima kasih la pada yg mendoakan kebahagiaan aku. Blm kompem tarikh ada ke suh aku buat announcement. Ingat mcm announce tepi koridor hostel ke? "Perhatian kepada semua, prep hari ini dibatalkan!!" hehehe insyaAllah, sampai masa aku bgtahu la, nnt aku pos kad wangi tu ;)

hehehehe ada2 je la diorang ni. Kadang2 tersenyum jugak aku mengenangkan persahabatan yg terjalin lebih 10 tahun ni. Pahit manis dah jadi lumrah. Semoga persahabatan kita terjalin selamanya..

Oklah, feel like listening to this song..enjoy

Siti Nurhaliza - Untuk Selamanya


Powered by Castpost

No comments: