Followers

Saturday, July 22, 2006

::Penat lagi ni:

Penat badan ni sebab tadi baru je balik dari menghadiri kenduri kendara kat Kemaman. Sedara belah mak aku. Peluang ni jugak utk aku bawak hubby jalan2 rumah sedara yang dkt area sana. Penat la, lepas satu rumah satu rumah. Lepas secawan secawan. Biasa la, 'orang baru' datang bertandang. On the way balik plk hujan agak lebat dengan jalan pun mcm sibuk je. Maklum le kat Trg ni cuti dari hari Khamis lagi.


Konsert AF4 mlm ni agak meriah la. Starting best la, pahtu setiap persembahan ok je. LAgu2 yang aku suka pun ada jugak diorang nyanyikan. Lagu Jatuh, lagu Cinta, lagu Bila Rindu, tang lagu Penantian (Harmoni) aku tingat trus kat hang Buha..Klasik gitu!


Aduh, letih la sampai no idea mau cerita lagi. Minggu lepas jugak aku terima byk perkhabaran gembira dari kawan2. Congrats buat Has&Nazek, Shik&Dzul, Ira&Lias for their new born babies. Semoga hidup korang makin ceria.

No comments: