Followers

Tuesday, August 01, 2006

::Wahai gigi bongsuku::

Dah 3 4 hari aku menanggung sakit gara2 si gigi bongsu ku mahu membesar lagi. Mahu bersama2 menjenguk alam mulut, mengunyah makanan2 kegemaranku. Seksa bila bengkak kat gusi ni makin menjadi2. Nak ditelan sembarangan ubat takut tak boleh. Sapu je la 'tiger balm' kat tepi rahang ngan pipi ni.


Semalam tidurku terganggu lagi. Siannya hubby turut terjaga. Meleleh jugak la air mata ni dek kerana tak tertahan sakitnya. Bukan takat nak ngunyah, nak telan air liur pun terasa seksa. Ntah kol brape la baru lena tidur ni. Time sakit ni, perut selalu plk lapar. Tapi aku gagahkan jugak mengunyah segala ape yg menyelerakan. Sian baby kelaparan. Biasa la, 'mak labu' ni kan tengok semua makanan nampak sedap. Macam hari tu masa tusyen, aku blh share twisties ngan student aku. Nampak sedap je diorang makan hehehehehehe.


Dah tengahari, perut dah rasa lapar ni. Tapi jap lagi la, mau iron baju dulu. Hope petang ni bila adik aku bawak balik ubat, mampu la tolong aku kurangkan rasa sakit nyut nyut ni. Daaaaaa...........

No comments: