Followers

Monday, September 04, 2006

::Makin sihat::

Alhamdulillah abang makin sihat. Boleh je jalan sendiri, tapi aku pastikan jugak aku ada kat sebelah sebagai 'tongkat asli' dia. Aku plk yang diserang demam, batuk & selsema. Seksa plk rasanya. Tapi aku takmo la tunjuk dekat dia yang aku tak larat. Nanti dia usaha nak buat sendiri semua benda.

Hari ni sembang ngan dia pasal aku nye konvo. Aduhai sedihnya bila memikirkan dia tak dapat bersama ngan aku on my konvo. Tapi dia usaha jugak nak follow gi Sintok. "Takpela, abang tak masuk, nnt abang tunggu sayang kat depan pintu". Menitik air mata aku. "dok gi boleh ke bang?" Pedih paha aku ni dia tepuk "ada ke takmo. Jgn2, sayang kene sambut kejayaan sayang"

Tengok la mcm mana. Semalam aku baru je selesaikan bayaran jubah. Kerani bank tu terkejut sebab bayaran jubah tu agak mahal dari yang pernah dia terima. "Btol ni dik? Tak silap ke amaun dia?". Aku senyum je la. Dah diorang caj banyak mcm tu, terima je la. Nanti mintak tolong Maya ambikkan. Hari ni tak sempat plk nak gi pos segala benda kalau nak wakilkan kat sesapa amik jubah tu. Esok la ye maya. Hari ni tak dan plk.

Peritnya tekak ni menahan batuk. Dah banyak air masak aku minum. Tak pergi klinik pun lagi. Nak beli je ubat batuk kat farmasi "I'M NOT ALLOWED TO DO SO" sebab nak jaga baby dlm perut ni. InsyaAllah nnt ok la ni. Suara dah ala2 rock dah ni, kuo tak kuo je suara.

No comments: