Followers

Wednesday, October 11, 2006

::Berbuka::

Lepas 15 hari puasa selalunya dah ramai yang organize majlis bukak pose aka iftar (semlm tersilap taip, soweeyyy). As for my ex-schoolmates, perancangan tu dah lebih seminggu tapi still tak jadi lagi. Bukannya ape, bila masing2 dah berkeluarga dah ada komitmen lain susah sikit la. Bila dah dapat tarikh, kadang2 ada yg can't make it. Takpe, asal ada yang menyokong tak kisah la brape org yang datang. Kali ni pun aku tak dapat nak join sekali. Keadaan tak mengizinkan. Aku doakan semoga semuanya berjalan seperti yang dirancang. Len kali blh cuba organize lagi ye, mana tau kot la dapat join :)

Sama jugak ngan kawan2 research nun jauh di Kedah, dengar2nya tgh organize majlis jugak on 16/10 ni. Aku tak dapat la nak join sekali, jauh beno la yang. Kali ni tempat yg terpilih sama mcm dulu jugak DarulAman Golf & Country Club. Last time pun aku tak join kat sana, just doing a walk to remember with Buha and Alizam hehehehee. InsyaAllah panjang umur boleh la bwk hubby ngan my baby jalan2 gi sana.

Berbuka kat mana2 pun sama je, yang penting kita hayati bulan Ramadhan ni. Jgn lupa pada mereka2 yg hidup serba kekurangan. Macam mana la diorang berpuasa, mungkin seperti hari2 biasa diorang di mana makan minum sekadarnya. Paling penting wahai kawan2, bersederhanalah dan jgn membazir.

tetiba teringat kat 'my mate'
"kiTe baNYak pERsaMAan yaNg aKAn bUAt gUa tErsENyum pANjaNGgGg"

No comments: