Followers

Thursday, March 22, 2007

::Aku kena TAG lagi::

Salam sejahtera buat semua. Semoga sentiasa berada di bawah lindungan Yang Maha Esa.

Last month, hehehehe lama dah tu kan? Aku dengan tak rasminya telah di'tag' oleh zampeada. Cesh, tak semena2 ketika berpantang aku kene tag. Tapi aku tak kisah sgt sebab kalo tak silap aku pun pernah jugak tag dia.

Tag kali ni pasal 6 perkara pelik tentang diri sendiri. So, here goes mine:
  1. Kalo makan burger aku akan makan slice by slice starting ngan roti and of coz daging burger tu la yg akan kendian sekali terjun ke tekak ku.
  2. Kalo terlalu sakit hati, mau meleleh ayaq mata ni.
  3. Aku boleh jln2 satu hari just for window shopping je.
  4. Kat hostel dulu aku selalu je dpt title loker paling kemas sampaikan loker org lain pun aku blh tolong kemaskan :P
  5. Ada org cakap tangan aku ni mcm 'tangan sambung'...ye ke buha?
  6. Aku suka tengok org kidal buat keje, tak kisah la menulis ke main alat muzik ke masak ke?
Pelik ke? Macam biasa je, nothing weird. Aku dengan baik hatinya takmo tag sesape dah. Till then, take care!

No comments: