Followers

Friday, March 23, 2007

::Rejeki::

Alhamdulillah, aku masih lagi direstuiNya untuk bernafas di muka bumi ni.

Hari Selasa lepas aku dipanggil utk menghadiri satu interbiu kat kolek kemahiran. Nak pergi ke idak ni ye? Diskusi ngan hubby sikit sebanyak, trus decide i need to try this one. Kalo ikutkan hati terasa masih ingin bersama 'geng kuda' tu. Ada rasa kesian dekat salah sorg kakak kt situ, tak kurang juga rasa bersalah sebab aku ni kan masih lagi bercuti 4 pantang. Cuti bergaji, then kalo dpt keje tu nk hantar surat resign. Terasa kijamnya guwe!

Lepas mempertimbangkan byk perkara, aku rasa nk gi interview tu. Sembang2 ngan 2 staffs kat situ diorang mmg nak amik keje menggantikan staff yang brenti mengejut. Alhamdulillah, rejeki baby ni.

2 hari lepas tu aku dah dapat service agreement. Start keje on 1st of April 2007. Tak lama dah tu kan? Aduhai kene tinggalkan Hasya kat umah. Mampu ke bertahan? Risau takut dia tak berapa mau hisap susu botol. Nnt la nak suntik semangat dekat dia. InsyaAllah ok la nnt.

Kene susun acara idup ni semula la. Cuti dah hampir 2 bulan, semua nak kene tune balik. Oklah ye, mau sambung baca agreement. Till then, take care!

No comments: