Followers

Thursday, June 23, 2005

::Sepetang dgn Housemate::

Petang semalam dengan nakednya..ooppsss nekadnya aku start TAA pergi ke alor setar untuk menggolek kan STORM aku kat Kedah Bowl. hehehehe sorry adik2 tak sempat nak ajak korang sekali. InsyaAllah lain kali ye. Layan 2 game je yg scorenya cam hampeh nyior je. Takpe la, janji lepas hajat aku untuk main boling. Dua orang housemate aku jadi penonton setia, peneman budak yg gian sangat2 nak main boling..Tima kasih korang.

Lepas main, turun kat Pusat Dakwah solat maghrib. Perut pun dah berkeroncong mintak diisi. Terus gi ke Queen (tempat feberet ni) untuk sesi makan2. Diorang order Makcik Fried Rice and aku as usual Mee Sup. Mak aii, makan dgn bersungguh2nya. Kenyang perut aku. Lepas tu kitorang dah tak tau nak gi mana dah. Ye la, keluar tanpa dirancang. Abih pikir nak gi mana, kitorang pun decide to go home. Cikyah pun nak balik KL esok pagi, bas 8.30 am. Aku pun dgn best mencadangkan utk pekena cendol kat medan selera PKNK. Nampaknya sume setuju, tapi hampa sebab kedai tutup. Agaknya diorang gi tengok bola kat stadium.

Next stop yang kami pikir, Jo Cendol Pulut dekat Napoh. Aku tak suka sangat gi kedai ni sebab servis dia tak tip top. Amik order pun macam nak paksa2 org, mcm nak gaduh tu. Tapi semalam keranamu cendol, aku singgah jugak la.

Ada insiden yang membuatkan kitorang gelak sib baik tak pecah perut.

CY : Aduh, sakitnya gigi saya.
TAA: (dgn kompidennya) La, apesal tak order cendol suam
AES: kahkahkah ada ka cendol suam? Biaq btoi hang ni
TAA: btol la ada heheheehe. time bulan pose, kalo kita buat sendiri cendol pior tak buh ais

Makin besar la gelak kitorang sebab dengan ikhlasnya aku explain benda2 tu. Bengos ape ntah semalam. Sampai UUM semalam pun dah kol 10.30, solat isya' then layan Puteri Impian. Fuh, mampu lagi aku celik mata tgk citer tu. Tapi, sempat CD1 je la ;)

Pagi tadi, aku kejar bas CY sampai ke Alor Setar. hahahaha tak sampai 24 jam, aku kembali ke AS semula. Penat ni, tapi takpe kebetulan hari ni Thursday yg half day. No big deal. Apa la barang yg aku nak pack utk bawak balik esok pagi ni.

p/s aku masih tertanya2, tak best ke cendol suam? :Þ

No comments: