Followers

Wednesday, March 01, 2006

::Hujan di Sintok::

Petang semalam bumi sintok disirami hujan. Sejak aku datang sini, hari2 cuaca cerah ngan panas terik. Alhamdulillah, sejuk bumi Allah. Akhirnya aku siapkan jugak corrections tesis tu. Ntah betul ntah tidak la tu. Macam rushing je rupanya. Aku dah follow semua requirement yang examiners letak. Harap2 memenuhi citarasa depa la. Lepas jumpa K'Yati semalam, terasa lega sangat2. Another 2 weeks utk examiner aku baca. Kalau ok dia akan report dkt fakulti then board akan meeting. Tunggu je la kertas coklat tu sampai kat tgn aku.

Dalam kol 6 ptg, aku follow K'Ziana ke kompleks sukan. Tahun ni SUFA lagi but not for me anymore. Tak kuasa dah nak turun padang join sekali. Kalau my intent ke sini utk main lain la kan. Ni datang utk viva, setelkan tesis. Sorry ye K'ah. FPT menang walk-over semalam utk netball. So, kitorang beralih la ke court volleyball. One of my friends pun main jugak. Ye la, kalau lecturer muda mudi & status pun cik lagi mmg la kene turun padang. Tapi ada jugak mak2 org yang join sekali. Bagus la,bersemangat gitu. Saje seronok2 sambil sihatkan badan.

Ayu la aku berbaju kurung ptg semalam kat tepi court tu. Malas nak balik Tmn U tukar baju. Minyak pun dah naik kan? Kene la berjimat cermat. Kata diorang, cukup utk tahun ni and there will be no more increment for fuel. Boleh caya ke? heheheh tak tahun ni, tahun depan boleh jadi naik lagi. Aku pun dah mula rasa segan nak bawak 'kerani' ayah jalan2. ye la, kang kalau haus kerani tu, ayah jugak yang hulur. Cepat2 la aku 'beruang', segan sgt asyik dapat subsidi PAMA je ni.

No comments: