Followers

Monday, May 09, 2005

::moody tak hari ni?::

Pakai baju kaler purple
Tudung pulak kaler oren
Eh eda hari ni buat ape
Takde ape, aku main2


Ape nak jadi ni eda? Takde la, sakit ni. Luka lama berdarah kembali. Hehehehe takde ape2 la. Injured lama terasa balik ni. Sabtu baru ni aku g Alor Setar ngan housemates then ke rumah mirul melawat Prof Zol. Lepas tu ape lagi, bowling we go! Aku, Buha, Maya, Arip n Am. Kami berlima, tapi yg main aku, maya ngan arip je. Ntah macam mana aku baling bola tu, terasa kat bahu ni. Ada sedikit 'tangkap' kat urat belikat aku, trus ke lengan. Dalam hati duk doa dah, jgn la sakit yg dulu terkena lagi.

Balik uum mlm tu, aku sapu minyak panas. Tapi hari ni mcm lagi sakit je. Badan pun dah rasa lain macam. Selalunya kalau sakit urat, kita akan demam. Patut la hari ni terasa 2 3 macam. Tahan ye eda, blk jap gi try urut lagi.

No comments: