Followers

Tuesday, September 06, 2005

::Banyak xtvt::

Lama btol la aku tak update blog ni. Sian dia.. Lagipun, dalam bulan kelahiran aku ni blm lagi ada sebarang posting. Sorry blog!!

Baru2 ni abg jang & family blk bercuti di kampung. Syok la melayan anak sedara berdua ni, bertambah plk ngan si haikal yang baru boleh bercakap. Budak kecik, bila dah pandai bercakap byk la soalannya. Seperti biasa, aku bawak diorg pergi taman permainan ngan piknik kat pantai. Gambar2 blm upload lagi, nanti aku link kan.

Byk betul aktiviti yang dibuat sampai tak sempat nak cerita kat sini. Dari kenduri kendara saudara mara, hinggalah kenduri kawan2 yg aku tak dapat hadiri. Sambil2 tu melawat kwn2 yg menyambut kehadiran 'orang baru' dlam family diorang. Aku? InsyaAllah. Sama la macam ko Alizam, dapat soalan cepumas tiap kali tibanya musim kenduri ni. Rezeki, ketentuan qada' & qadar di tanganNya.

No comments: