Followers

Sunday, October 23, 2005

:: Yahoo! ::

Yahoo, dah lepas satu stage. Boleh la aku beraya dengan tenang tahun ni. Alhamdulillah, tadi selamat berdiskusi ngan my dear Mama Ku untuk final correction. Ada here n there sikit. Tinggal nak suh orang proof read. Tengokkan grammar aku tu. Ntah betul ke idak. Anyone? hehehe takde la, aku dah pikirkan calon2 mangsa my grammatical errors.

Yahoo lagi. Esok aku akan pulang berhari raya. Awalnya hang bercuti eda wei! Hehehehe biasa la. Aku budak skolah yang takde fix timetable. Suka hati je kan nak balik cuti bila. Kene gi check la 'kerani' aku ni in good condition ke idak. Angin tayar mcm dah kurang, semalam cek minyak hitam ok, coolent pun ok. Bateri? erm ayah aku pasang bateri yang mampu bertahan 2-3 tahun rasanya. So, takpe la tak cek pon. Ye la, nak cek pun takde nmpk air bateri nya. Minyak la nak kene isi. Ish cukup ke duit dlm purse ni? InsyaAllah ok kot ni.

Yahoo..ada orang teman balik nanti. Kalau tak kering la aku sorang2 dalam keter tu. Nak melayan sembang ngan DJ radio pun sampai mana la dpt siarannya. Kaset ada la 2 3 keping jadi peneman. Esok pagi2 skuad bantuan akan tiba utk teman aku balik. Tima kasih banyak2. Semalam sempat tepon mak suh kirim $ sikit dekat skuad. Ye la, kot nak suh kak ja belikan beras pulut ke, asam jawa ke? Kim air liur tak dapat la kak ja nak tolong belikan. Duit nak balik cukup2 je pun.

Doakan aku selamat sampai ye kawan2. Mintak maaf banyak2 kalau ada salah silap. Nanti aku publish maaf sekali lagi berserta ngan wish raya. Ok, take care.

No comments: