Followers

Wednesday, August 23, 2006

::Beberapa tahun dulu::

On this day, few years ago.. officially i'm his 'tunang'. Thanks abang, sayang love you so much! Takde ape yg spesel sangat pun. Just dia bawak jalan2 round tepi pantai. Tu pun kejap je dpt round. Al maklum la dia tutup kedai dah lewat, sampai rumah dah letih. Aku masak nasi mcm biasa je hr ni. Takde lauk yg spesel pun utk dia. Lagipun kt sini ada 5 orang je. Blm tentu semua makan malam. Dua org adik aku tu keje, sorang lagi gi kolej. Biasanya diorang balik tak makan sgt pun. Aku masak la ape yang patut.

Tengahari tadi dapat jemputan dari sorang kawan kat UUM dulu. alpegoh mau kenduri la. Ada dia msg suh snd alamat. Wifenya org perlis, kalo tak silap aku kenduri kat sana 26 Ogos and kat rumah dia di Ipoh on 2nd Sept. Semoga berbahagia wahai Kapt. Rusaimi. Mohon maaflah aku tak dapat datang.

Malamnya dapat call dari kawan SMSD dulu. Ask me some favor. Nak mintak tolong gubahkan hantaran dia nak bertunang. InsyaAllah, boleh je. Lagipun aku bukan ada keje lagi ni. Hantaran dia pun tak banyak sangat dalam 7 dulang. Nak kene tolong tempah kuih jala mas ngan makcik aku ni. Takpe, nnt aku set reminder. Semoga ko berbahagia kawan ku, ke jinjang pelamin, ke akhir hayat.

Oklah ye, nak iron seluar hubby ni. Nanti2 sambung cerita aku yang byk tertangguh ni ye. Daaaaa

No comments: