Followers

Wednesday, May 23, 2012

::Norma telah kembali ke rahmatullah::

Cerita mengenai Norma ni telah aku baca sejak tahun lepas lagi. aku follow blog Moon, birasnya.. Semalam baru aje baca blog beliau mengenai perkembangan Norma. Macam mana kuatnya dugaan, dan kuatnya semangat diorang sekeluarga berusaha untuk memastikan Norma kurang menderita akibat penyakitnya.

Tiba2, bukak blog pepagi ni terbaca lagi dari blog Filla yang Norma telah kembali ke rahmatullah semalam dalam kol 12 tgh malam. Innalillah...semoga rohnya tenang di sana..

Salam takziah dari eda sekeluarga buat Moon, Sutan, Talib and family. Buat baby Rafiq, kenangan bersama mamanya yang byk dicoretkan oleh Moon akan menjadi kenangan indah buat dia.

Kalau korang nak baca lagi kisah Norma bolh baca kat blog Moon

Kisah Norma byk memberi aku kesedaran tentang kasih sayang antara suami dan isteri, keluarga tak kira in laws or family kita. Aku lebih menghargai setiap saat bersama family and usaha utk pastikan aku terus tabah dan sabar dalam mengharungi kehidupan seharian. Hari2 tak sabar nak balik, nak peluk anak2, peluk hubby. Ya Allah, kau berikanlah kekuatan kepada keluarga mereka dalam menghadapi dugaan ini. Diorang dah cuba yang terbaik buat Norma, dan setiap kasih sayang dan usaha tu telah membantu mengurangkan segala berat tanggungan sakitnya.

Semoga kita sama2 dapat mengambil iktibar dari ikatan kasih sayang yang diorang tunjukkan dalam menghadpi semua ini. Amiin.

Al-fatihah buat Norma.

No comments: