Followers

Thursday, May 03, 2012

::Saya belajar di sini::

Saya pelajar Sekolah Menengah Sains Dungun sejak tahun 1991 - 1995 (u count my age arrr hehehe). Pengalaman belajar di sekolah ni memang byk mendidik jadi orang yg berguna. Lima (5) tahun berada di sini aku punya ramai sahabat2 kala suka dan duka. seriously talk la, mmg sampai skang kami masih lagi contact each other.

Baru2 ni, selepas hampir 16 thn aku kembali ke sekolah. Saja2 memenuhi jemputan my dear sahabat & En Abg Angkat utk berjumpa. Plus, diorang baru je selesai satu program dgn para pelajar Tingkatan 3. Buleh la nak kata mcm i'm sort of nyibuk je sebenarnya hehehe dasar muka tembok gitu kan? Buat dok tahu je..

Gi minum2 air jagung kat blakang sekolah..pergghhh masih seperti dulu and u know, skang dah ada air jagung float. hehehe ke aku yg tak tahu ni...

InsyaAllah, ada rezeki, panjang umur akan ku jejak kembali ke sekolah ni.

No comments: