Followers

Monday, March 28, 2005

::iklan oh iklan::

pagi td duk syok dgr topik hangat kat era "Suami yg kantoi" ada la satu iklan best. ok, dialog panjang aku tak dan nak ingat, tp beh kurang cenggini la..

mr A: isteri aku nak pasang langsir dekat komputer
mr B: (sambil gelak kecil) eh tak payah la.
mr A: elloo, komputer aku ada windows tau.

kekeh2 la aku ngan hosmet gelak..bukan tak pernah dgr, cuma tiap kali dgr rasa nak gelak. makna kata, pasangan ni mmg tak tau sgt psl komputer. logik jgk kan, mcm yg aku gi ngajar tu la, kalo kita tak citer pasal komputer tu tak kan diorang tau kan. apa dia desktop, mouse, tetingkap (windows)..

tu iklan radio, tak tgk iklan tv lg. hihhihi latest iklan yg aku suka tgk, iklan HBO bersama Pak Abas..

pelakon2:- Pak Abas (MMA) dgn Guy

sambil duk atas vespa antik..
pakcik MMA: pernah tgk Lord of the Rings?
Guy: (sambil siram pokok, dia geleng kepala je)..
pakcik MMA: Storm Rider?
Guy: (menung jap, then geleng lagi)
pakcik MMA: Shaolin Soccer?
Guy: (eh dia geleng lagi)
pakcik MMA: ish ish ish. sume tu boleh dapat dekat ASTRO.. (dgn gaya sorang pengarah filem) EKSEN!
.......macam macam ada......

hihihi terhibur la ngan pakcik ni, ter pk jugak aku brape la royalty astro bayar kan? oooppsss mau ada yg 'gam' aku ni..sorry aa kawan, saje la nak tau..

oklah, nak sambung keje. chow sin

nota: mon, kak eda dah edit

No comments: