Followers

Monday, January 31, 2005

:: aki ku sayang ::

aki...oooo aki...meooowwww...meh makan meh..kak ja balik ni...
diam je? mana aki ni...biasa dlm bilik aku la tempat beradu...ish lain macam je rasanya

2, 3, 4, 5...dah dekat 2 minggu aki hilangkan diri..merajuk ke kena tinggal? eh aku pegi baru je sebulan..tak kan dah merajuk ni...sedihnya aku...ilang ke? org amik ke? ada org kurung dia ke? tertekan sih tingat kat aki... satu family susah hati ni...keliling kg aku ngan adik2 carik...tadak bayang pun..tanya jiran2, sume dah byk hari tak nampak kelibat aki...makin sedih hati aku..

ingatkan blk dari kedah, boleh la bercerita ngan aki :( mcm mana ni...itu la, sume duk usik aki "kak ja balik, kak ja balik" buat nya dia gi carik sendiri..abih la...nanti nak try carik lg la...hope blh la jumpa...sedih ni, nanti aku citer ngan korang ye...kat atas tu gmbr aki, kucing kesayangan aku...

No comments: