Followers

Monday, January 03, 2005

:: research lagi ::

hari ketiga utk 2005,aku ngan housemate pose hari ni..hari ni Isnin, sunat utk kita berpuasa..hari ni keje makin banyak...dateline makin dekat..susahnya hati aku bila duk pikir sume ni...takpe, insyaAllah berjaya...

semlm ngadap keje dgn jayanya..tp sempat lg aku 'mengular' dgn ayah aku..layan YM kejap, suh ayah send gambar aki kesayangan aku..rindunya dekat dia..eh td pun masa adik aku tepon, boleh la jgk aku ckp ngan aki..

semalam Finale rancangan best--> Apprentice..Bill Concig menang..rupanya rancangan ni dah 2 thn yg lepas.ketinggalannya rasa lepas hired by Donal Trump, bill was assigned another job which involved million of dollars..bill pilih utk handle satu projek membina sebuah bangunan yg tertinggi dkt chicago (trump punye jugak) besides that, bill dpt sebijik kereta...sakan aihhh..bekerja dgn Trump mmg menjadi idaman kebanyakan rakyat US, tp aku lebih suka utk bekerja dgn org m'sia :D ada tatasusila, budaya, ajaran kita sendiri lagi best, berdasarkan lunas2 yg ditetapkan...

bila la agaknya aku berpeluang utk menjadi seorang pekerja..bila sembang ngan kawan2 lama, masing2 ada pengalaman keje yg menarik yg best utk dikongsi bersama..aku? cite research la tak abih2...takpe sabar tu sebahagian drp iman...nak sambung keje la...nanti aku update lagi..

No comments: