Followers

Saturday, January 15, 2005

:: sakitnya paler otak ::

baru2 ni ada skit discussion kengkawan yg dah 'senja' dlm bidang research ni..semua meluahkan ape yg terbuku dlm hati masing2...tak kurang yg memberi pendapat yg bernas dan membina..tima kasih sahabat...

bila sampai part aku je, mulalah rasa diri ni LOST..ape dah jadi ni?? dekat 2 thn aku usahakan tajuk baru ni, rupanya ada jugak yg aku tak perasan..aku tak clear dgn ape yg aku 'research'kan masa tu, air mata dah berderai, aku try cover supaya diorang tak perasan sgt..(ye ke korang tak perasan?)payahnya dugaan kali ni...tak tertanggung dah rasanya...macam mana la nak abih research ni..

balik petang tu aku try carik kat mana la silapnya..erm, salah aku rupanya...tak bersungguh utk mencari kesalahan, tak berusaha utk berbincang..ingatkan sume ok..rupenya dah KO..aku tak salahkan mama ku utk tidak membantu..tapi aku sedih sebab dia tak dapat nak bg pendapat dlm bidang yg aku kaji..i'm on my own journey...

aku kuatkan semangat, bantuan dr sahabat2 aku,adik2..aku carik balik ape yg silap kat dlm research aku ni..thanks xmlers kerana memahami aku...byk korang bantu...mmmuuuaaahhh :X

hari ni, aku kembali mengadap segala topik yg berkaitan..search balik sume benda..aku tak nak buat silap lagi..cukuplah kali ni aku duk terkapai2 sendiri..takde hala tuju..tp apekan daya, still tak jumpa ni!!!

sabar..sabar...dan sabar lagi..insyaAllah boleh jumpa ape yg ko carik tu...hai hati, pujuk la diri aku ni...ya Allah, kuatkanlah semangat aku utk teruskan perjuangan...

No comments: