Followers

Tuesday, January 18, 2005

:: sedikit tenang ::

semlm duk jenguk2 site lecturer yg involved dgn scorm technology ni..one of them ada yg mmg blh relate ngan aku nye bahagian..dah selamat email dah dekat Dr Eleni Stroulia..mintak dia bg pendapat and ideas on the topic..hopefully, mau la dia tolong mana yg tak clear di mata :D

aku praktikkan jugak cadangan kawan2 mcm mana nak bg rajin dan berdisiplin dlm menyelesaikan research aku ni..cepat MELATAH rupanya aku ni..thanks sebab ingatkan aku..kadang2 tabiat buruk ni kita mmg tak perasan selagi takde yg menegur..

"reverse researching", ni aku la yg definisikan...takde quote kata2 sape pun...cadangan kawan2 yg berpengalaman, trace dr belakang ape yg dah aku buat..

  • research method-->setiap step dlm research method ni membantu utk capai kita nye sub-objective
    result&discussion-->hasil yg kita dapat tu nnt menjawab keseluruhan research, significant,contribution to field of study


  • masa dtg sini hari tu, diorang suggest suh baca satu buku ni..(sume dah fotostat) Daniel Holtom and Elizabeth Fisher (1999).Enjoy Writing your Science Thesis or Dissertation.Imperial College Press, London...bagus la utk aku yg duk blur buat research ni, tak well-organized in writing thesis...kadang2 rasa mcm dah terlambatnya dapat buku mcm ni...masih boleh diselamatkan lagi ni...aku blm abih baca lg, tapi so far so good...mmg enjoy la...

    malam ni balik Terengganu utk sambut raya..so Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua...balik kg elok2 ye, drive baik2..jaga diri, jgn makan daging lebih2 nnt blood pressure naik plk...susah la korang..mcm aku? low blood pressure, ermmm kena makan daging byk ke? ishhh ada plak...bersederhanalah...maybe, lambat lagi la aku nak update blog ni...ada masa, aku p CC blh la jenguk2...ape pun, have a nice holiday...

    No comments: