Followers

Monday, April 18, 2005

::bila hati terusik::

Image hosted by Photobucket.com
hei, diam je
ntah la, sedih kot
ape nak sedih ni?
ntah..mcm ilang sesuatu
ilang ape lagi ni?
sahabat..sahabat baik
apasal ko nak sedih, bukan tu yang kau mintak selama ni?
aku tak mintak dia ilang, tp mcm..ntah
sudah2 la tu, doakan aje
ya, aku doakan dia setiap masa
kan elok mcm tu. ko marah lagi ke?
marah? dah lama aku maafkan dia. tp dia..
dah la tu, basah dah ni
apa yg basah? sikit je la
sikit ko kata? dah kuyup ni
ye la ye la, tak boleh nak stop ni
ko ni, dia dah happy dah skrg ni
aku realized benda tu, aku tumpang happy jugak.
dah tu, nak sedih ape lagi.
tak la.
tak nak ngaku lagi tu..
a'ah btol, dah ok
ada benda yg ko pendam lagi ni, aku tahu
ape ko tahu? perasaan aku bukan perasaan ko hehehe
ye ke?
ok la, ko pun terlibat sama
aku boleh je terima hakikat ni
aku takut nak terima kot.
dah la, buruk sgt la nengok
nampak ke?
eh, dah dekat ngan ko, tak kan tak nmpk
ye la, ko je yg memahami
tahu pun..dah la ye sayang
iye,aku akan sentiasa doakan kebahagiaan dia dgn owank lain
alhamdulillah..semoga ko juga menemui kebahagiaan
insyaAllah..
lega dah?
apesal ko tanya lagi ni?
tak la, mcm tak pueh hati lagi
kena la aku belajar2 terima, takde jodoh antara kami
ok la ye..
ok, thanks..
ye la, mmuuaahh jg diri ye
sama2 la kita :D

No comments: