Followers

Saturday, April 30, 2005

::Mana aku ilang::

Hilangku bersebab, ketiadaanku diharap, eh silap (ada yg mengharapkan ketiadaan aku ke?). Ntah, tak reti aku nak reka ayat yang best sikit.

Sepanjang minggu lepas, aku sibuk lagi dengan Kursus Iterasi Komputer. Kali ni bertempat di KEDA Kg Semeliang, Kuala Nerang Kedah. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar sejak dari hari pertama (25 April) hinggalah hari akhir (28 April). Penat? Tipu la kalau tak penat. Biasa la tu, ditambah dengan jarak perjalanan nak ke sana membuatkan aku, buha, and alizam bertambah penat. Namun begitu, masing2 seronok menyumbangkan ilmu pengetahuan kepada yang memerlukan.

Setiap petang kepulangan kami diiringi lagu2 yg best dari SinarFM. Kedengaran la suara2 kecil mengikut rentak lagu2 yg dikeudarakan. Tak kurang jugak yang mencuba nasib sebagai penyanyi latar. hehehe kenangan yang best bersama korang.

Semalam, seperti sebelum2 ni setelah selesai kursus komputer tu aku ngan housemates akan ke Alor Setar. Bila poket dah berisi, mula la ringan je tangan ni nak kosongkan balik poket tu. Bayar bil telefon itu yang utama. Hajat hati untuk mendapatkan novel tulisan Liana Afiera Malik - Bukan Puteri Lindungan Bulan tak kesampaian memandangkan harganya mampu untuk aku gunakan bagi mendapatkan barang keperluan yang lain. InsyaAllah, akan aku dapatkan jugak. Bukannya aku tak pernah baca, cuma nak jadikan sebagai koleksi peribadi aku. Ronda2 dekat Popular, terpandang la pada novel2 terkini keluaran Alaf21. Alahai, tergoda betul ni nak beli satu. Akhirnya aku 'tangkap' satu novel hasil tulisan Aisya Sofea - Gelora Jiwa

Best ke? hehehehe two thumbs up for novelis tu. Semalam aku berjaya menghabiskan novel tu dengan bestnya. Ada masa nanti aku ceritakan ye. Ni ada satu ayat yang aku suka dari penulisan beliau "Cinta tak pernah tunggu orang. Kalau dia nak datang, dia datang aje." Betul ke benda ni, korang sendiri la bagi jawapan ye :D

2 comments:

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Skip Sluggish Downloads With NZB Files You Can Swiftly Find Movies, Console Games, Music, Applications and Download Them at Alarming Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

Anonymous said...

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat training[/URL], Don’t feel silly if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known avenues to generate an income online.